Skip Navigation Links
Αρχική σελίδα
Ο Δήμος
ΔιαμερίσματαExpand Διαμερίσματα
Επικοινωνία
Συλλογή Φωτογραφιών
    
Μήνυμα του Δημάρχου Ερμιονίδας

"Καλωσορίσατε στη διαδικτυακή πύλη του Δήμου Ερμιονίδας..."


Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα του Καλλικρατικού Δήμου Ερμιονίδας!

Φίλες και φίλοι, Καλωσορίσατε στη διαδικτυακή πύλη του Δήμου Ερμιονίδας.

Η ηλεκτρονική μας σελίδα λειτουργεί με γνώμονα τόσο την εξυπηρέτηση των δημοτών, όσο και την πληρέστερη ενημέρωση των επισκεπτών μας.

Εάν είστε δημότης, μπορείτε να έχετε άμεσα ενημέρωση για όλες τις δράσεις και το έργο του Δήμου Ερμιονίδας, να επικοινωνείτε με τις υπηρεσίες του, να διαβάζετε τα δελτία τύπου, αλλά και τις ανακοινώσεις των υπηρεσιών μας.

Εσείς που θέλετε να επισκεφθείτε το Δήμο μας, από εδώ μπορείτε να γνωρίσετε κάθε γωνιά της Ερμιονίδας, να επιλέξετε τι θα δείτε και τι θα κάνετε. Να γνωρίσετε ξεχωριστούς προορισμούς και να βρείτε όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε ένα αξέχαστο ταξίδι στον τόπο μας.

Ο Δήμος Ερμιονίδας με τα χωριά του, τα αξιοθέατα, αλλά κυρίως οι περήφανοι άνθρωποι αυτού του ευλογημένου τόπου είναι έτοιμοι να σας χαρίσουν πολλές συγκινήσεις.

Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να έρθετε στον τόπο μας, στην Ερμιονίδα μας.

Ο Δήμος Ερμιονίδας είναι ο ιδανικός τόπος για να ζήσει κανείς ή να περάσει λίγες μέρες ξεκούρασης και ξεγνοιασιάς.

Ελπίζω αυτή η ιστοσελίδα να σας βοηθήσει να επιλέξετε ένα από τα παραπάνω, αλλά και να διευκολύνει την καθημερινότητα των ανθρώπων που εργάζονται και ζουν μόνιμα εδώ.

Ο Δήμαρχος Ερμιονίδας
Γίαννης Γεωργόπουλος
Αντιδήμαρχοι

Αρμοδιότητες

Δημοτική Ενότητα Κρανιδίου


Α.  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιωάννη Αντωνόπουλο του Γεωργίου , στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
  2. i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων
    ii. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
  3. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
    • την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών,Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
    • την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
    • την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
    • τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
    • την τέλεση γάμων
    • την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
    • τη λειτουργία των ΚΕΠ
    • τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
    • τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
    • την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
  4. Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
    • τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος
    • την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
    • την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
    • τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
    • την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
    • τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
    • την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
    • γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Β.  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Ντούβαλη Δημήτριο του Μελέτη , στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  1. Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικήςκαι Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων.
  2. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
  3. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος
    • Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο
    • την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου
    • το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας
    • την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας
    • Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
    • Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα
    • Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
  4. Δημοτικής Συγκοινωνίας – Κυκλοφοριακού και ιδίως:
    • Τη Δημοτική- αστική συγκοινωνία, τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
    • τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.
    • τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.


Γ.  Ορίζει Αντιδήμαρχο την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Φωστίνη Καλλιόπη του Ελευθερίου , στην οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και της μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  1. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δημοτικής Ενότητας Κρανιδίου και ιδίως:
    • την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
    • την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  2. Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
  3. - τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας) - τα θέματα προβολής και Τουρισμού
  4. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμούκαι των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης,Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας.


β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Κρανιδίου :
  1. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
  2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
  3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
  4. Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Κρανιδίου.
  5. Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  6. την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Κρανιδίου.
  7. την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Κρανιδίου.
  8. την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων
  9. Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
    • της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
    • της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων
    • Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Δημοτική Ενότητα Ερμιόνης


Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Δημαράκη Ιωάννη του Ευαγγέλου , στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  1. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης της δημοτικής ενότητας Ερμιόνης και ιδίως:
    • την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
    • την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  2. Παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:
    • τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
    • τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
  3. Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
    • τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης
  4. Εμπορικών δραστηριοτήτων
    • Tην λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
β . Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Ερμιόνης:
  1. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
  2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
  3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
  4. Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Ερμιόνης.
  5. Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  6. την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Ερμιόνης.
  7. την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Ερμιόνης.
  8. την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων
  9. Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
    • της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
    • της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων
    • Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα

Εκδηλώσεις
Η Ερμιονίδα στον χάρτη
Social Media

Copyright (©) 2015-2019, Δήμος Ερμιονίδας    Όροι Χρήσης Δικτυακού Κόμβου
Μελέτη/Ανάπτυξη Δικτυακού Κόμβου: Pro.Compute - Χρήστος Προσίλης